Garantie & Reparatie

Garantie

Bij ons koop je speedcubes en breinbrekers van goede kwaliteit. We staan achter onze producten en bieden daarom een garantie van 12 maanden.

Wat valt onder de garantie?

De garantie geldt voor alle fabrieksfouten. Dit zijn fouten die ontstaan zijn tijdens het productieproces. Denk hierbij aan:

  • Fabricage- of fabrieksfouten
  • Missende onderdelen bij ontvangst
  • Beschadiging van het materiaal bij ontvangst
  • Defect tijdens ontvangst

Wat valt niet onder de garantie?

De garantie geldt niet voor schade die is ontstaan door:

  • Normale slijtage
  • Onjuist of ondeskundig gebruik
  • Schade door zelfreparatie
  • Valschade of defecten door vallen
  • Beschadiging door toedoen van een kind
  • Missende onderdelen bij ontvangst, later gemeld dan 7 dagen na ontvangst
  • Beschadiging van het materiaal bij ontvangst, later gemeld dan 7 dagen na ontvangst

Hoe claim je de garantie?

Als je speedcubes of breinbrekers binnen de garantieperiode kapotgaan, kun je dit bij ons reclameren. Dit kun je doen via de pagina retourneren. Zorg ervoor dat je het defecte artikel in de originele verpakking terugstuurt, indien mogelijk.

Bij je reclamering dien je het volgende mee te sturen:

  • Een kopie van je aankoop bon
  • Een duidelijke omschrijving van de schade
  • Foto's van de schade

We zullen je reclamering zo snel mogelijk afhandelen. We streven ernaar om alle claims binnen 14 dagen te verwerken. Als de schade onder de garantie valt, zullen we het speelgoed kosteloos repareren of vervangen. Soms is het mogelijk een defect artikel te repareren, daarover lees je hieronder meer.

Tips voor het behoud van de garantie

Om de garantie te behouden, is het belangrijk dat je het speelgoed goed onderhoudt. Lees daarom altijd de gebruiksaanwijzing voordat je het speelgoed gebruikt.

Hier zijn enkele tips voor het onderhoud van speelgoed:

  • Lees de gebruiksaanwijzing voordat je het speelgoed gebruikt.
  • Bewaar het speelgoed op een droge en schone plaats.
  • Gebruik het speelgoed niet voor andere doeleinden dan waarvoor het bedoeld is.
  • Repareer het speelgoed niet zelf indien er onderdelen loskomen.

Als je deze tips opvolgt, verklein je de kans dat het speelgoed kapotgaat en blijft de garantie geldig.

 

Reparatie

Als je speelgoed kapotgaat, is het soms mogelijk dat het gerepareerd kan worden.

Als je speelgoed wilt laten repareren of gerepareerd moet worden, kun je dit bij ons aanvragen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@mcubes.nl.

Bij je reparatieaanvraag dien je het volgende mee te sturen:

  • Een kopie van je aankoop bon
  • Een duidelijke omschrijving van de schade
  • Foto's van de schade

De kosten van de reparatie zijn afhankelijk van de ernst van de schade. Als de schade onder de garantie valt, zijn de kosten van de reparatie voor ons. Als de schade niet onder de garantie valt, zijn de kosten van de reparatie voor de koper.

We zullen je reparatieaanvraag zo snel mogelijk afhandelen. Als de schade kan worden gerepareerd, zullen we je een offerte toesturen. Als je akkoord gaat met de offerte, zullen we het speelgoed repareren en zo snel mogelijk terugsturen.

 

Contact

Neem gerust contact met ons op via info@mcubes.nl voor verdere vragen over garantie en reparatie. Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid en zullen ons best doen om je zo goed mogelijk te helpen.